Yleistä
Huomioithan, että tuotekuvissa olevien lankojen värit ovat viitteellisiä ja voivat näkyä eri tavalla riippuen näytöstä ja näytön asetuksista. Lankojen yhteydessä ilmoitetut tiheydet ovat langanvalmistajan ilmoittamia suositustiheyksiä – tiheys saattaa vaihdella käsialan ja puikkokoon mukaan. Muistathan tarkistaa myös metrimäärän lankoja vertaillessa.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5% tai 10%. Toimituskulut eivät sisälly tuotehintoihin. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tilaamisen yhteydessä sitoudut tilaus- ja toimitusehtoihimme, jotka koskevat kaikkia verkkokaupastamme toimitettavia tuotteita.
Tilauksen toimitusaika on 1-3 arkipäivää (mikäli tuotetta on meillä riittävästi varastossa). Saat tilauksestasi automaattisen vahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Vahvistuksesta näet tilaamasi tuotteet hintoineen ja toimituskuluineen. Pidäthän huolen, että tietosi ovat ajan tasalla!
Kaikki verkkokauppamme tuotteet ovat myynnissä myös kivijalassamme ja varasto on molemmille yhteinen. Kivijalasta ostettujen tuotteiden määrät eivät automaattisesti päivity verkkokauppaan ja tämän vuoksi saattaa joskus olla, että tuotetta ei ole riittävästi varastossa verkkokaupan saldosta poiketen. Tuotteen ollessa tilapäisesti loppu otamme selvää, miten nopeasti saamme tuotetta lisää, ilmoitamme siitä sinulle ja sovimme yhdessä miten etenemme tilauksesi kanssa.
Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen (pl. Ahvenanmaa).
Maksutavat
Maksutavaksi voit valita suomalaisen verkkopankin tai maksukortin (Visa, MasterCard, Visa Electron). Maksupalvelun tarjoaa Flatpay (4271803-3), joka on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Flatpay, joka välittää maksut kauppiaalle.
Flatpay
Kansakoulukuja 3 A, 3. krs
00100 Helsinki
Puh: 09 4245 6767
S-posti: info@flatpay.fi
Voit myös maksaa ostoksesi lahjakortilla (ei koske postikuluja). Huomaa, että verkkokaupassa lahjakortti tulee käyttää kerralla kokonaan!
Mikäli maksutavoista ei löydy sinulle sopivaa, voit valita myös ennakkolaskun. Laskutuslisä on 5,00 € ja se lisätään tilauksesi loppusummaan. Lähetämme ennakkolaskun sinulle sähköpostitse ja tuotteet, kun suoritus näkyy tilillämme.
Toimitustavat
Toimitamme verkkokauppatilauksia tällä hetkellä vain Suomeen. Mikäli osoitteesi on Ahvenanmaalla, otathan yhteyttä ennen tilausta (alv). Pakattuna alle 2 kg:n painoiset ja alle 3 cm x 25 cm x 35 cm kokoiset tilaukset toimitamme Postin pikkupakettina, joka toimitetaan postiluukkuusi/-laatikkoosi, toimituskulut 6,00 €. Langat eivät valitettavasti mahdu pikkupakettiin. Tästä suurempien pakettien toimituskuluina veloitamme 7,60 €. Pikkupakettia ja postipakettia voit seurata Postin lähetystunnuksella, jonka lähetämme sinulle sähköpostiin, kun tilauksesi on valmiina lähtöön.
Kaikki yli 100€:n tilaukset toimitamme postikuluitta.
Toimitamme jokaisen tilauksen yhtenä lähetyksenä, mikäli asiasta ei ole erikseen kanssasi sovittu. Jos tilauksesi sisältää ennakkotilaustuotteita, se odottaa lähettämistä, kunnes kaikki tilaamasi tuotteet ovat saatavilla.
Pakkaamme tuotteet muovisiin postituspusseihin mahdollisimman tiiviisti. Olethan varovainen avatessasi lähetystä, vältä saksien käyttöä!
Jos haluat noutaa pakettisi tietystä automaatista, lisää tieto Kassa-näkymässä tilauksen kommenttikenttään.
Pakkaamme tilauksesi pääsääntöisesti tilauspäivänä (kaupan aukioloaikoina) ja toimitamme paketit Postiin samana iltana klo 18 jälkeen (lauantaina klo 15 jälkeen). Sunnuntaina saapuneet tilaukset lähtevät meiltä maanantaina eteenpäin. Postin toimitusaika-arvio on 1-3 arkipäivää siitä, kun Posti rekisteröi lähetyksen (yleensä lähtöpäivää seuraavana aamuna). Paketeille saat meiltä myös Postin lähetystunnuksen, jolla voit seurata paketin matkaa luoksesi. Saat saapumisilmoituksen Postilta sähköpostitse/tekstiviestillä ja paketti on noudettavissa 7 päivää sen saapumisesta määränpäähän. Emme vastaa mahdollisista Postista johtuvista viivästyksistä tai noutopisteen muutoksesta mikäli haluamasi pakettiautomaatti on toimtuksen aikaan täynnä ja ruuhkautunut.
Mikäli et ole noutanut pakettia Postin asettamaan viimeiseen noutopäivään mennessä, lähetys palautuu meille ja laskutamme sinulta palautumisesta aiheutuneet kulut.
Voit myös noutaa tuotteet myymälästämme ja maksaa ne samassa yhteydessä. Odotathan tällöin, että saat tiedon tuotteiden saatavuudesta ennen noutoa.
Palautukset
Verkkokaupasta ostetuilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia, avaamattomia, alkuperäisessä pakkauksessa tuotemerkit ja vyötteet paikallaan. Tuotteet tulee myös pakata huolellisesti, tuotepakkaus ei yksinään ole riittävä. Ilmoita palautuksesta etukäteen sähköpostitse info(at)fiinaneule.fi tai puhelimitse 045 175 5890. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, tulee sinun maksaa itse postikulut (emme hyväksy postiennakolla lähetettyjä palautuksia) ja me maksamme tuotteiden hinnan takaisin tilillesi, kun olemme tarkistaneet tuotteet. Palautuksessa tulee olla yhteystietosi ja tilinumerosi.
Paketin noutamatta jättäminen ilman ilmoitusta meille ei ole palautus ja tällöin vähennämme hyvitettävästä summasta palautumisesta meille aiheutuneet kulut ennen maksun palautusta. Tarkistathan huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot, erityisesti osoitetiedot ja puhelinnumeron, jotta pakettisi ei virheellisten tietojen vuoksi palaudu meille. Mikäli näin käy, lähetämme halutessasi paketin uudestaan korjatuilla tiedoilla ja veloitamme uusintalähetyksestä toimituskulut. Vaihtoehtoisesti voit myös perua tilauksesi, jolloin palautamme suorituksesi toimituskulut palautettavasta summasta vähennettynä.
Palautusoikeus ei koske sinulle räätälöityjä tilauksia, kuten langat tai värivaihtoehdot, joita ei muuten ole valikoimassamme, tai suuret määrät tiettyä tuotetta.
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, olethan myös silloin yhteydessä meihin sähköpostitse info(at)fiinaneule.fi tai puhelimitse 045 175 5890. Vaihto onnistuu, mikäli meillä on samaa tuotetta – lankojen ollessa kyseessä myös samaa värierää – varastossamme. Veloitamme uudesta lähetyksestä postikulut.
Huomaathan, että kivijalassa on käyttämättömille, ehjille tuotteille (ja tuotepakkauksille) vain vaihto-oikeus, ei palautusoikeutta. Lankojen vaihto-oikeus on voimassa niin kauan kun varastoistamme löytyy samaa värierää.
Jos paketissasi on virheellisesti kerätty tai vahingoittunut tuote, ilmoitathan siitä heti meille, jolloin ryhdymme heti korjaaviin toimenpiteisiin. Jos virheellinen tuote on ostettu kivijalasta, voit tulla vaihtamaan / palauttamaan sen meille kauppaan.
Mikäli paketti on vahingoittunut kuljetuksessa ja sen vuoksi sisältää vahingoittuneita tuotteita, tee välittömästi reklamaatio Postille ja ilmoita siitä myös meille.