Uutiskirjeet / Talven Uutiskirje 2018

FiinaNeule

rowan
Neule Rowan Kid Classic -langasta
Ohje: Suuri Käsityö 1/2018 -lehdessä

Onnellista ja Hyvää Uutta Vuotta 2018!

Uutta vuotta mennään jo hyvää vauhtia ja lehdet pursuaa, mitä kauneimpia neulemalleja. Laitoimme teille tarjouksia ihanista langoistamme mm. Rowan, Regia, Sandnes ym. sekä poistolaatuja reilusti alennettuina.

Børstet Alpakka on uusi huippusuosittu lanka Sandnesilta ja ihanan pehmeää ja lämmintä. Tästä neulot muhkeat, muodikkaat huivit ja pipot. Regialta tuli jälleen kauniisti raidoittuva uusi sukkalanka Sockenwolle Teenage Color nyt 4-säikeisenä ja sukkalangoista löydät myös hyviä tarjouksia, eipä palele varpaat.

Tervetuloa ostoksille!

Kaikki yli 80€:n tilaukset toimitamme postikuluitta ja kaikkien tilanneiden kesken arvomme Hopeapolun kerrosmerkki ja silmukkamerkki -setin.

Uutuuksia

ribbon
Sandensin Børstet Alpakka on pehmeä ja suloinen uutuuslanka, joka on kehrätty pitkäkuituisesta alpakan villasta. Lanka sopii erinomaisesti mm. huiveihin ja asusteisiin.

Freccia Anchor 12 on saanut kaksi upeaa uutuusväriä joukkoonsa.

Pidä langat järjestyksessä! Kätevä kokoontaittuva Prymin lankakeräkotelo, missä on bambuinen kehys. Keräkotelo pitää lankakerän suojassa ja saat kotelon tarvittaessa helposti pieneen tilaan.

Uutuuslanka Schachenmayr Sockenwolle Teenage Color 4-fädig on valmistettu Italiassa. Langassa kulkee kauniit tasaraidat ja se on saatavilla kuudessa värissä. Yhdestä 100g:n kerästä neulot jopa  43 numeron sukkaparin.

Tarjouksia

Mm. nämä upeat Rowanin Tweed langat nyt tammikuun ajan
tarjoushinnalla -10%

Rowan Cocoon Ihanan pehmeä villasekoitelanka.

Regia Tweed Color 4-fädig Upea raidoittuva tweed sukkalankalajitelma.

Sandnes Silk Mohair on suloinen, keveä mohairsilkkilanka. Saat jo kolmesta kerästä neulepuseron.

boston

Schachenmayr Fashion Creative Lace on hieno liukuvärjätty lanka, mistä neulot vaikka huivin yhdestä kerästä.

Sandnes Perfect on pehmeä villalanka, joka sopii erinomaisesti sukkiin.

Duetto puuvilla-villasekoite poistotarjouksena. Lanka sopii hyvin vaikka vauvojen neuleisiin.

Regia Norway Color 6-fädig langasta neulot
kirjoneulekuvioiset sukat. Yhdestä 150g:n kerästä saat kaksi
pienempää sukkaparia tai yhdet jopa 46 numeron sukat.

Löydät meidät myös Facebookista!

Onko sinulla kysyttävää tuotteistamme? Ota yhteyttä info@fiinaneule.fi.
Mikäli et halua enää uutiskirjettämme, voit peruuttaa tilauksen oman tilisi asetuksista.

FiinaNeule
Simonkatu 12
00100 Helsinki
Puh 045 175 5890
info@fiinaneule.fi Myymälämme on avoinna