Uutiskirjeet / Uutiskirje Kesäkuu 2018

FiinaNeule

Ohjeen tytön virkattuun jakkuun löydät Kauneimmat Käsityöt 4/2018 -lehdestä.

Tervetuloa ihana kesäkuu!

Käsityölehtien kesänumerot ovat täynnä toinen toistaan kauniimpia neuleita. Rohkeasti on yhdistelty muun muassa Schachenmayrin Catania-perheen lankoja, Summer Ombréta ja Corsicaa. Paljon ohjeita löytyy myös juhlavuottaan viettävän Sandnesin langoille, Rowanin laadukkaita tuotteita unohtamatta.

Kesäisten päivien neuletöihin löydät materiaalit ja paljon ohjeita myös liikkeestämme, suunnitellaan vaikka yhdessä ideasi valmiiksi! Tästä uutiskirjeestä löydät kesäkuun tarjousten ja vinkkien lisäksi myös ilmaisen ohjeen söpöihin patalappuihin. Jatkossa julkaisemme jokaisessa uutiskirjeessämme ilmaisen ohjeen, jonka toteutukseen löydät kaiken liikkeestämme.

Kesäkuussa sujautamme yli 60 €:n verkkokauppatilauksiin mukaan pienen kesälahjan!

Rowan Selects Magazine - Denim Lace

Liikkeestämme on saatavilla Rowanin Selects-lehti, joka sisältää neljä ihastuttavaa ohjetta Denim Lace -langasta. Toki voit tilata lehden myös verkkokaupastamme. Denim Lace on kierrätyspuuvillaa, soveltuu myös loistavasti neulekoneelle ja siitä on saatavilla kuusi kaunista murrettua sävyä.

Prym mittanauha Elefantti 1,5m

Suloisen kissan seuraksi on liittynyt myös iloinen efefantti. Nämä käsinvirkatut mittanauhat löydät liikkeestämme ja verkkokaupasta.

mittanauhat

Regia 4-fädig Pairfect Edition 3

Neulo raikkaat, merihenkiset sukat kesän purjehduksiin. Nyt taas saatavilla Regian Pairfect Edition 3 valko-siniraidallisena ja puna-siniraidallisena meiltä mukaan laiturille!

Uutuuksia

Saitko yllätyskutsun kyläilemään? Tällä ohjeella virkkaat nopeasti patalaput tuliaisiksi, lahjaksi tai ihan omaksi iloksi!

Lisää väriloistoa saat, kun virkkaat kerroksia eri väreillä - sopivia sävyjä löytyy Cataniasta varmasti!

LATAA OHJE TÄSTÄ

Liikkeestämme saat langat mm. näihin hurmaaviin Rowanin neulemalleihin. Viereisten taideteosten ohjeet ovat ilmestyneet juuri myös suomeksi.

Muistathan, että meillä on aina kattava valikoima Rowanin lankoja ihanissa, täyteläisissä väreissä!

Prym lankakeräkotelo Bambu

Tekeekö mielesi neuloa ja virkata myös rannalla, mutta hiekassa pyörivä lankakerä ei kuulosta hyvältä? Nouda matkaan meiltä kätevä kokoontaitettava lankakerärasia, johon sujautat lankojen lisäksi vaikkapa jäätelörahat!

Pompom

PomPom-tupsuntekosetillä

teet piristäviä tupsuja moneen eri käyttötarkoitukseen. Mukana välineet neljään eri kokoon. Esimerkiksi neuleen koristeina tupsut toimivat vallan mainiosti, eikö?

Meiltä löydät myös tupsulaitteen, jolla teet kätevästi verhotupsut tai jopa yhdeksän pyöreää tupsua kerralla. Tupsuillessa vain mielikuvitus on rajana!

Tarjouksia

Bouton d'Or - New Forest
Eloisa, ranskalainen lanka, joka sopii koostumukseltaan myös villasukkien materiaaliksi!

rowan

miracle

DMC - Just Cotton
on ihanan pehmeä mattapuuvillalanka. Lanka on riittoisaa ja neulot siitä niin vauvalle, lapsille, kuin aikuisille keveät kesäiset neuleet.

Hyllystämme myös muut DMC:n Natura-sarjan tuotteet:
- Helposti työstettävä Denim
- Eloisan kiiltävä Linen
- Paksu puuvillainen Natura XL

Seuraa meitä myös Facebookissa nähdäksesi ajankohtaisimmat uutisemme ja tarjouksemme.

Onko sinulla kysyttävää tuotteistamme? Ota yhteyttä info@fiinaneule.fi.
Mikäli et halua enää uutiskirjettämme, voit peruuttaa tilauksen oman tilisi asetuksista.

FiinaNeule